lov!!!

äntligen har jag skrivit mina viktigaste prov och mitt arbete (det blev även 35 sidor).
och nuuuuu ska jag få två veckor påsklov på fredag!:) jag ska till norge- nordseter, som nästan varje år... egentligen blev jag ganska less av snö, men det känns faktiskt ganska bra att åka dit..bara slappna av och åka skidor:)..dessutom ska nästa skid O JVM vara i nästan samma terrängen vi bor i:)..hihi...då ska jag tar koll på den redan nu! på vägen dit ska vi titta på skidskytte världscuppen:) blir grymt kul tror jag!
efter lovet har jag bara mina vanliga prov( typ en per vecka) och sedan ska jag till London med skolan och sedan ska jag få sommarlov...då ska jag till Spanian(Calella) med några kompissar:) gud vad jag längtar till sommaren!
Calella...

orienteringssäsongen har för nästan första gången börjat innan skidsäsongen har slutat. i helgen hada jag en skid tävling och redan min tredje orientering tävling det här året...kontigt...

föresten gratulierar jag Lena Meyer- Landrut som ska sjunga för oss i Oslo:




några bilder för jag har det tråkigt nu utan plugg:P



hejs :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0