Tillbaka till vardagen.

Igår var jag och min käre vän Clara ute på isen i Sunderbyn och åkte skidor. Solen sken och det var perfekt väder. Vi filosoferade på där medan vi åkte, alltid lika kul.

Idag var det mindre kul för det var första dagen i skolan efter lovet. For ut och tränade på morgonen och sen bar det av till skolan. Klarade mig igenom skoldagen men gick och sov direkt när jag kom hem. Har haft träning nu på kvällen, klassiska intervaller. Jobbigt som vanligt och alltid lika skönt efteråt.

Känns som ändå skönt att vara tillbaka i verkligheten inte minst sagt då det gäller träningarna... jag är less på denna förbaskade datorn så nu säger jag tjolavippen. Jag vet mitt liv är inte så mycket intressantare än så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0