Nu är det på tiden!

Tänkte ta tag i det normala livet igen. Jag har inte gjort något sen skolan började i princip, inser nu hur många inlämningar och prov jag har inom snart framtid. Skolan rullar på och körkortsboken åker upp nu var och varannan dag.
   I veckan har jag och min närmsta granne en "utmaning", vi ska börja gå 5 min innan vi brukar för att hinna i tid till skolan för en gångs skull. Den började gälla igår efter lunch för vi kom försent på morgonen.
   Jag ska testa träna (skidpromenad) idag första gången på en vecka. Har varit sjuk två gånger den här månaden, viket helvete! Annars så flyter livet på som vanligt här i Älvsbyn.

Dax att ta tag i böckerna som växer för varje dag som går nu!   






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0