God jul!

Fick nu några minuter över till att sitta vid datorn. Har nyss spelat Alias med syskonen, alltid lika kul!

Dagen har bestått att springa runt mitt i julrusen. Först var jag med min bror, linda och amanda på storheden en sväng, okej några timmar... Sen drog min syster och linda med mig in till stan en sväng för att köpa de sista julklapparna. Kan säga en sak, folk överallt!

Annars så är det full rulle nu när alla är hemma, särskilt med Amanda som kryper runt överallt. Imorgon ska jag upp hyfsat tidigt för att fara till boden och göra bort träningen i någorlunda tid. Nu blir det att se en natt på musset 2.

Go natt och än en gång god jul.

Kommer nog inte bli så mycket uppdatering här på bloggen förrän julen är över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0