Kallare än kallast!

Dagen började med att väckarklockan ringde 07.07. Jag klev upp men gick och la mig igen... termometern visade -25. Ingen träning i morse alltså.



Jag, Rieke och Johanna.


Alice sov här i natt. Då kan allting hända... klura på den du!
Kan även passa på att meddela att jag troligtvis skulle ha varit smartare än
henne igår. Det kan ju som sagt vara lite svårt att stoppa i motorsladden
i motorvärmaren när man använder fel ända på sladden i fel uttag...


Efter dagens tvättbravader tror jag att tvättmaskinen äter sockor. Alla mina sockor är ju försvunna eller som sagt uppätna...


Kommentarer
Postat av: Alicchee

hehe, nu vet hela världen hur smart jag är ;)

2009-12-18 @ 21:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0